Recenze na film Fantastická zvířata a kde je najít

19. listopadu 2016 v 11:44 | Matthew |  Recenze
Ahoj. Dnes tu pro vás mám recenzi na dlouho očekávaný film Fantastická zvířata a kde je najít. Pro ty co nevědí o co jde, tak je to od J.K. Rowlingové která napsala Harryho Pottera. Není to přímo pokračování, protože se to odehrává dávno před událostmi v Bradavicích, ale je to částečně napojeno na Harryho. Film nám začínal (se začátečními reklamami, které trvaly dlouho jako vždy) v 17:15 a končil v 19:45, takže film docela trval, ale přišlo mi, že to strašně uteklo.

Strašně se mi líbí, že se to odehrává v New Yorku v nějakých tipuju 20-30 letech minulého století. Je to něco jiného, než klasické HP filmy. Jak už název napovídá, tak hlavní tématika tohoto filmu byly fantastická zvířata. Hlavní příběh je o mladém kouzelníkovi, který z Anglie přijede do New Yorku, aby zde nakoupil vzácná zvířata, to ovšem není hlavní důvod, proč přijel. Nechci vám to tu úplně všechno vyžvanit, takže vám hlavní věci nebudu prozrazovat. Film byl dobře zpracovaný a měl krásné efekty. Další věc co musím filmu pochválit jsou vedlejší příběhové linky, které byly dobře zpracované. Co bych možná vitknul je zbytečné okecávání některých věcí. Kdyby se některé věci udělaly kratší, film mohl celkově zapůsobit lépe.

Toto je pouze první film z celé pentalogie (to znamená, že bude filmová série, která bude mít celkově 5 filmů) takže další filmy můžou klidně působit jinak. Hlavní hrdinové byly dobře propracované a měly svojí minulost, což se mi opravdu líbilo. Vypadalo to jako kdyby postavy byly už před filmem a skutečně žily. Pokud máte rádi svět HP tak na film rozhodně jděte, ale pokud nejste takovými fanoušky tak bych to asi nedoporučil. Na druhou stranu je to dobré pro začátek se světem HP. Vysvětlí se tam základní kouzelnické termíny a uvede vás to do světa HP takže pokud ste ještě nikdy nečetly ani neviděly žádný film s HP tématikou (ano, i takový lidé se najdou) tak je dobré kde začít. Celkově film hodnotím kladně a nemůžu ho nijak shodit, takže směle běžte do kina!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.